Friday, July 26, 2013

in love with NOKIA LUMIA


Oh gurlissss..
I very passionate with nokia lumia..why? because this phone covering with yellow colour..yeahh..yeahh..idamanku :D (smile). Start last month sejak housemate aku ni beli phone baru, aku pulak yang terover lebih nak beli jugak..tapi die dah selamat sampai ke tangan dah..then promote pulak kat aku satu web ni <LAZADA> (
www.lazada.com.my) oh…sangat murah hokey dan memuaskan..my housemate die beli Samsung grand..harga kat pasaran rm1200++ kot..tapi kat lazada less 27% (kalau tak silap laa) dapat 900 lebih je..wuwuwuu..sangat saving for person like me..now aku dah tergila-gila dengan nokia lumia 920..ohh..sangat cantik..dapat 720 pon ok je..sbb saiz pon hampir sama..just harga 920 mahal sikit lah kan..sebab baru lagi..

member ada Tanya..nape tak ambik Samsung note je..ohh! sory laa..hatiku dah frustrated giler dah..ramai sangat guna..tapi aku tak beli2 jugak..then diorang Tanya sony..emm..sony pon ok jugak tapi design die bagi aku lebih kepada lelaki kot..then color pon purple,pink and red..xmenarik bagi aku..

balik kerja tadi,aku pon g survey laaa..tengok saiz 920 dengan 720 sama je..then Tanya apa yang beza nye..? just saiz screen je yang beza..application dalam tuu still sama..baik aku ambik 720 je kalau macam tuu..dekat Aeon big diorang bagi harga 1199..after tolak rebate dapat 999..soo ok lah kan..tapi survey dulu,,then g wangsawalk rm1099..tapi diorang tak ambil rebate means rebate tak boleh guna kat situ..tapi die cakap boleh less lagi..die bagi harga  rm1000..lebih kurang je harga kan..fikir-fikir baik ambik yang kat wangsawalk..sebab xguna rebate..just tambah seringgit je..then rebate tuu boleh aku guna beli tab..wuwuwuu.. (macam banyak duit plak kan)..tapi harga dekat lazada rm895 JEEEEE !!!! tapi kuning xde :( ok.hampa sangat T____T meh sini nak review sikit nokia  lumia 720

ohh..hatiku ternoda oleh ketampananmu LUMIA 720
 (meleleh air liur) :P

kalau ikutkan hati aku nak grab je tadi..tapi kang takut hujung bulan aku puasa lak kang..bulan ni nak raya lagi..duit raya pon kena spend jugak T___T


kat sini sekali pandang macam lumia 820 besar sikit dari 720..tapi bila real aku rasa 720 lagi besau..adakah mata aku yang salah..tapi yang pasti 620 memang kecik dari 520..



haaaa...tengok harga dia tuu..murah kan..sapa yang xkesah pasal color..sila lah bertandang ke ( www.lazada.com.my ) sebab yang ada black and white ONLY..penghantaran hinggalah ke pintu rumah anda..just sediakan duit je..tapi call them to order...gaji bulan8 conform aku angkat..ohh..rembulan mimpikah aku malam ini -_-


No comments: