Saturday, August 24, 2013

western food area keramat


Assalamualaikum semua..semoga anda yang membaca ni sihat sentiasa..aminnn..Dah berkurun rasanya aku mengidam lamb chop ni..semalam dah 5 hari aku puasa..entah macam mana ajak si wan..dia pon cakap ok..apa lagi seronok laaa..dah berangan nak makan lamb chop ni..Member-member office pon suggest suruh makan kat keramat AU2 tuu..FISKE STEAKHOUSE betul-betul depan kilang Sapura..sebabnya my housemate kerja situu..dia pon memang suggest kan western food kat situ..RAMAI YANG SUGGEST niii..sebelum puasa hari  tuu aku dah pergi bawak si yana gi sana..sekali hambek kau..satu kerusi pon xde kosong..FULLY PERSON..memang dahsyat laa..soo aku assume tetap tuu memang tip top food die..dah full macam tuu terpaksa lah mengalah gi makan tempat lain…….T__T setakat yang aku tahu, fiske ni memang buka malam jer..

copy incek google :D

Semalam dah mengidam sangat pergi laaaa…sekaliiiiiii CLOSED !!! takde rezeki lagiii..double sedih T_______________T then flash back balik housemate pernah cakap dekat AEON AU2 tu pon ada jugak..soo pergi laa situ dengan hati yang berkecai punah ranah (sayuuu..sayuuu sekaliii) *over plak! Wan pon bawak laa gi area situ..then ternampak medan selera kat luar AEON tuu,masuklahh situu..sekali ternampak ARIMA CLASSIC..try search..memang betullah tuuu (sempat lagi search) sekarang di hujung jari je..hati yang luluh tadi dah kurang laa sikit..then order mixed grille dengan lamb chop + air buah rm40.50..ok lah kan..diorang serve memang cepat..yang ni aku kasik 10 bintang..tapiiiiiiii western food die..xbest sangat laaa..3 star je kot..kuah blackpaper die xbest sangat..sebabnya rasa pahit-pahit siket..maybe terlebih black paper kot..tapi aku rasa macam masin…garam dari kentang agaknya -_-ll wan pulak die ambik lamb chop then banyak pulak urat sendi  semua..so die pon cakap..tak best sangat..tapi mixed grille, chicken die best..disebabkan frust takde lah ambik gambar bagaiiii ..macam mana pon..!! one day aku akan pergi jugak dekat FISKE STEAKHOUSE tuuuu…

copyi ncek google  :D

No comments: