Sunday, September 8, 2013

DIY bunga rose kertas


Ohh..you allss’’ keterujaan berlaku dalam diriku…hahahaa..akhir-akhir ni terasa nak buat origami..tak kesah laa pape  bentuk pon..disebabkan addict dengan bunga..soo origami yang berbentuk bunga jelahh..kebetulan kertas yang buat separator kat office tuu bertimbun-timbun lagi..kemas punya kemas..banyak pulak kertas berwarna warni niii..banyak sangat aku search kaedah pon memang sama..soo aku tak ingat ikut step kat blog mana..pape pon thanks a lot..cantikk sangatt (tangan di pipi,nganga mulut) whoaaa..

Cantik kan.kan.kan? :D


First time buat tuu..ehh..asal macam tak jadi je..then bila lepas bunga tuu dari tangan ehh..macam kembang pulak..teruja u ollss..then buat lagi banyak.banyak dan banyak ..bertambah laa teruja .teruja. teruja..jakun betol!! Disebabkan teruja sangat tuu..yang mengantok pon jadi segar..lastly terbongkang jugak..

Meh kita zoom siket ..whoaaa

bangun pagi nyaa..apa aku nak buat dengan bunga ni ehh..cadang nak gantung-gantung..emm..macam tak best pulak..then g sebat renting pokok rumah sebelah..kebetulan menjalar sampai rumah aku..memang aku selalu gunting pon pokok dia ni..menyusahkan aku nak keluar moto..tercium-cium pipi aku..sakit nok! Dapat pon yang xde ranting sangat..cari lah benang nak bagi ranting tuu cantum-cantum balik..sepatutnya guna dawai yang lembut tuu..tapi ni cari bahan yang ada depan mata je..hentam je..janji cantik..letaklah bunga2 kat ranting tuu..
Nampak laaa benang tersirat disituu :P


then terfikir..emmm””aku anak letak dalam apa plak ni..?? ternampak pulak botol air ..renyuk-renyukkan kertas..masuk dalam botol tuu..the..tadaaaaa..”cepat cakap cantik”..! tuan tanah masih teruja ok..haha..pelissss laaa cakap cantik..muahahahaa

Alamak!buruk pulak kesan-kesan botol tuu..
ni semua guna bahan recycle jer..!janji puas hati..

Sapa yang teruja jugak tuu meh sini aku nak ajar korang pulak..hihihii ekot step kat bawah ye..tapi capture guna handset je soo gambar tak memuaskan :D




No comments: