Monday, March 17, 2014

ROSES BOOT FOR SALE


Tak tau nak cakap  berita gembira atau pun bad!!!..Sebelum ni aku ada  order boots from  website ni..aku dah ukur kaki semua.semua.dan semua..ngam !! Tapi penah jugak terfikir..macam besar je..!! tapi nak sedapkan hati..OK KOTTT~Lepas penantian selama two weekssssss..pagi tadi aku dah dapat ROSES BOOT tuuu..macam ni lah rupa nyeee!!yeayyy..sangat suka n sama macam yang aku jumpa dekat times square tuuu..




Malangnya…saiz die besar sangat..lebih lagi 1 inci..takde REZEKI..apakan daya..kena lah order yang baru..sebab memang tak boleh return..so aku decide
NAK JUAL JE…!!!

(muka sedih sangat) yang ni saiz 38..so sape yang selalu pakai saiz 40 tuuu memang sesuai lah rasanye..Bagi aku..sangat puas hati laa dengan material die…n sangat berbaloi sangat sangat dan sangat..SO SAPE YANG RASA NAK BELI TUU BOLEH WATSAPP KE NO 0176399488 @ WECHAT AKU ena_ahmad..
(SERIOUS BUYER ONLY) boleh pm aku harga die..daripada aku beli tak pakai..baik jual kan..T____T”

No comments: