Saturday, June 14, 2014

PRADA LACE - 02

Haii you oll's..dah lama pulak tak update blog ni...sejak-sejak laptop masuk air ni..update guna hp jelaaa..tambah pulak sekarang ni tengah berjinak-jinak dalam menjahit..excited giler bile dah siap..wuuuuuu


second baju yang buat sendiri.. :)
Ok..back to the main story..Sebelum ni aku ada review pasal kain lace..tengok kat stat pon ramai yang search pasal kain lace ni....dan memang yang menjadi pilihan hati aku kat page border lace ni..so far memang puas hati...kualiti die memang super.super cantik..jahitan pon kemas..memang PERFECT lah..harga pon sangat berbaloi..nampak tak kepuasan hati aku ni...hahaha

Then baru-baru ni ter'perasan kat fb ni harga murah sikit rm68..soo aku pon try laaaa beli semeter..nak tengok kualiti die ok ke tak..and this owner chinese..lagi satu sebab aku beli kat sini sebab kat BORDER LACE kena tunggu 20hb..sebab stock dah habis...nak cepat sangat order lah kat chinese ni...


cantik kan..??? 
Bila dah dapat...aku perasan lace die ni tak de laa kualiti sangat..macam gredAA tapi bila tengok gambar sama je..dah pegang baru tahu..kain die ringan sikit dan kualiti benang die tuu tak kemas sangat macam dalam BORDER LACE tuuu...padahal harga beza rm2 jee...so lepas ni..xde leh nak try2 beli kat orang lain...BORDER LACE jugak terbaik...korang boleh tengok sini ye..BORDER LACE GLAM..im sure you olls akan puas hatiiii ;)

color pink tuu dari BORDER LACE,..kualiti sangat terbaik..tapi bila tengok gambar sama je...


nie salah satu colour yang i choose untuk tahun ni..cantik tak? cantik kan.kan..:)

pape pon..tak sabar nak tunggu bulan ramadhan...hope dipanjangkan umur lagi..mudah-mudahan..aminnnn

OK..lastly aku nak cakap..korang pilih laaa lace dari BORDER LACE...super duper terbaik...ok..nak sambung mrnjahit :D



1 comment:

Anonymous said...

Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog.
It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult
to get that "perfect balance" between usability and visual appearance.
I must say you've done a great job with this.

In addition, the blog loads very fast for me on Firefox.
Exceptional Blog!

My website mobile games 320x240 ()