Friday, March 7, 2014

WEEKEND jer !


Yihuuuu..i’m back again :D
Sebenarnya tak da apa pon nak cite..flash back je! Je! Je!...saje nak hupdate jugak..Last week teman dak faten g shopping..first time keluar dengan die..set nak keluar pukul11..around 10.30 aku pon keluar laa sebab nak g bank dulu..bank in kan duit kat mak..sekali ramai plak orang..soo pegi lah maybank plak..security plak tengah tukar duit kat machine..alahaiii~ soo tunggu jelaa..lastly baru g bank islam balik..sekali yang beratur panjang lebarrr..tungggu lah jugakk..

Sampai kat turn aku..baru perasan account no xde..kelam kabut laaa call kak aku..bg laa peluang kat akak belakang dulu..Dah settle semua pegi sana..nampak laa si fatin terkedek2 berlari kat lrt..die ingat aku dah lama sampai kot..hahaa..

Chopp..choopp..selfie jup..hari tuu ada beli rayban aviator ni kat adek anas..nice jugak color die..boleh tengok kat page ni kalau minat Kedai RayBan & Oakley Murah





Ok..back to the story…faten ajak g shopping dekat times square..aku memang on aje..aku xde laa nak shoping sgt pon..usha2 je..boleh tahan jugak kaki shoping faten ni…boleh dikatakan semua shop dekat TS tuu kami terjah..pukul1 tuuu g laa tambah energy jup & solat kat level7…then sambung  shopping..sekali smpai kat shop ni..ehhh..ehh..kasut tuuu!!!..aku pon belek.belek dan belek..ambil handset tengok gambar dalam album..sekali lahaaaiii..sama pulak..!! cisss..saiz yang sama n pattern yang sama..harga on sama..tapi aku dah ORDER online…2 weeks nak tunggu..huh!.huh!..huh!..berangin je rasa..(nanti dah sampai akan diupdate)..Disebabkan aku customer setia LICCI..so aku suggestkan laa dekat faten..faten pon cakap die suka kasut aku sebab tapak tuu soft n selasa..ITU PENTING!!!

Fefiifiiiiiling macam aku pulak yang beli kasut ^^,

Dari pukul12 sampai pukul6 berjalan..perghh..sakit lak haiii kaki..ni gara-gara pakai boots..sebelum ni pakai kejup-kejup..kali ni sakit giler..!!!soo..berhenti kejup minum dan g solat asar..then g lowyat kejup..beli memory card..aku malas nak jalan banyak kat lowyat ni..sebab kaki dah menangis sakit!!..tapi klau g lowyat ni kena g banyak2 kedai..ahh..aku tak kesah!!..janji tak lebih bajet aku..aku hentam je..so aku dapat 16gb rm40..ok lah kot sebab kedai yg first tuu die cakap 8gb rm50..mintak kurang memang xde chance langsung!!..ok.fine!soo cari laa kedai sony..then dapat laa harga rm40..ok lah kan….



Then terus balik.. jalan laaa dari lowyat ke lrt hang tuah..!!!bapak ahhh!!! Sakit giler kakii..sampai situ dah pukul7.30..”ehh..faten kita berhenti masjid jamek boleh tak nak beli lace..huhuu”..sakit kaki pon nak jalan lagi..soo berhenti keejup laa solat kat lrt hang tuah..orang pon tak ramai..

With faten si bibir purple :D

Selalunye kalau beli lace ni aku selalu g kedai bunga tomei..sebab murah kot…lagipon kain yang aku beli pon murah jugak..tak berbaloi nak tampal lace mahal2…sekadar pakai g office pon dah ok.kedai tuu sama barisan dengan masjid jamek barisan barang kemas banyak2 tuuu…aku xtau nak bg landmark ape yang senang..wuuu!!soory..Selesai beli terus balik…

 rm7.80 semeter..ok tak..??

Sampai rumah..aku dah tak boleh touch.touch ibu jari kaki..seriously sakit..habis kuku ke”PURPLe”lan (ayat apakah ini?) ni shopping punye pasal..time solat nak sujud punye laaa seksa..nak tahan kaki tuu..dah seminggu ni..dah kurang sikit..

after 1 weeks..SEEEE..?? buruknya kaki -_-''


OK.sudah.sudah..perut dah vibrate lelaju.laju dah ni…lalalaapar…ok…panjang umur berjumpa lagi.. :D

No comments: